Saturday, December 31, 2011

Penutup Tahun 2011

Assalammualaikum.......

Cerita Hujung tahun iaitu hari terakhir pada 2011 ini mengakhiri kisah percintaan anak sedara Leenda.... hehehe.. Anak sedara dah berkawin Leenda bila lagi.. Huhuhu... Bila bercerita, melihat, mendengar tentang perkahwinan ini sayu hati leenda sebenarnya... Usia Leenda ini semakin hari semakin meningkat.... Siapa kata Leenda tak berkahwin???? Sudah tentu Leenda nak... Uwaaaa... Touching sudah... Skg siapa nak pujuk Leenda... Ceciter2.... Gamaknya kena pejuk sendirian berhad larr ni... Huuuurrrmmmm....

Perjalanan ke Sunway Semenyih mengambil masa 35 - 45minit dari teratak family Leenda yg berada di Bandar Sri Damansara... Alhamdullillah.... Kali ini Mak Leenda turut mengikuti Leenda & Baba ke sana.... Syukur sgt2... Tapi yg tak syoknya pot pet pot pet sepanjang perjalanan mahupun pergi dan pulang... Apapun semuanya berjalan lancar....


nie dia pintu gerbang yang digantikan mcm ala ala sarang burung... hehheee... Apapun seriusly mmg menawan kalbu... sebab tema dia lain dari yang lain.... Agak-agak kalo Leenda sok kawin nak guna pintu gerbang mcm mana eh...

Sempoi jerkk....

Ni dia pelamin menjadikan tempat utk menepung tawar...

Restu Tok Cu (Dalam kata lain Baba Leenda larrr)... Baba Leenda ini mmg kaki merenjis org.. Suka sgt.. Pernah sekali itu belom habis makan nasi tu leh basuh tangan pastu terus je ke arah pelamin tggu turn nk merenjis... Pas sudah Baba Leenda ni sambung makan... Hissss Hissss... Bapak siapalah nikan.... toiiiii.... tooiiii...

Ni lak Mak Leenda... Mula-mula tak nak lah, tak larat lah nilah itulah... Alih2 bila dok tgk Baba syok3 merenjis cucu dia, apa lagi menuju puncak gemilang cahaya.... hisss mengarut jerrkkk Leenda nikan... Menuju ke arah Baba laaa Join sekaki.... Cuma Leenda jerk tak merenjis sbb ramai laaa sgt kena beratur... tak sanggup beb...


Apapun wat Faiz & Shafiqah, Cik Leenda ucapakan selamat pengatin baru semoga kekal sehingga hujung nyawa..... Amin...

~N.D~

No comments: