Sunday, June 12, 2011

Cerita Semalam...~

~Assalamualaikum wbt~

Salam Penghujung minggu... Waaaa sudah penghabisan hari ahad sudah, rasa macam tak puas jer kan berehat.. Fina rasa mode malas dah timbul dah... Tolong2... Siapalah yang boleh wat hari Fina ceria kembali.. Sehari dua mood Fina betul-betul takde.. Apa yang Fina lakukan semuanya tak ikhlas ingin melakukan... Semua dalam keterpaksaan.... huhuhu... Apa yang sedang Fina alami ini? Adakah kemurungan akan menjelma dalam kehidupan Fina yang akan datang... BOSAN.. Ermmm... Mmg Fina bosan... Ahaksss.... Apapun Fina rasa tertekan cikit lar bcos Mak Fina tu yang wat mood Fina hilang... Mujurlah Fina mengawal perasaan nak marah dan mengamuk tu kalau tidak dah lama dah Fina wat Mak Fina terasa hati ngan kata2 Fina... Hhuhuhuhu... Moga Allah swt memberikan Fina sikap penyabar pada hari-hari yang akan datang... AMINNNN...

Semalam Pertunangan anak buah Fina yang bernama Shida... Ini dia picca dia... Apapun Sharing is Caring... Apalagi LaYanzZ


# Selamat Bertunang Shida semoga berkekalan sehingga akhir hayat kalian...
P/s : Jaga berbaikkkk.... Setahun tu.. Ahaksss

********
~Cerita Alya Surfina~

No comments: