Wednesday, May 25, 2011

Senyap 1001 kata..~~

~Assalamualaikum wbt~

Salam kembali lagi untuk pagi rabu... Jam handpon Fina sekarang menunjukkan 12.29 am iaitu dh masuk 25hb Mei 2011... Kejap tol masa berlalu dh sudah penghujung bulan Mei.. Apa lagi macam biasalah gaji pun masing2 dah terima.. Bagi pekerja kerajaan dh masyukkkk!!! Bagi pekerja bukan kerajaan, mcm Fina ini sendiri mahu ingat laaa eh... Lalalalaaaa.... :)

Cerita Cinta & Sayang Fina... :-
Sukar sebenarnya Fina nak ceritakan tentang kami... Hari ini berita gembira buat buah hati Fina iaitu IPAD2 yang selama ini yang dia nantikan selamat tiba sudah... heheheee.. Suka laaa diakan..? Tapi Fina kat sini rasa sedih sikit lar sbb sepatutnya 'ALIF' bagitahu Fina terlebih dahulu sebelum post picca tu kat FB dia... 'JELOS' takde sedikitpun nak rasa jelos dengan apa 'ALIF' miliki... Fina berasa bersyukur sbb murah rezeki 'ALIF' untuk memiliki apa yang dia inginkan... Fina hanya tumpang happy larrr kalo itu membahagiakan dia, Fina nak kata apa lagi...


Terpikir gak lah bila agaknya 'ALIF' ingin bertemu ngan Fina... dah masuk minggu terakhir 'ALIF' berada di darat... Kejam sungguh rasanya 'ALIF' wat Fina begini, agaknya kesalah Fina sampaikan dia menyepi 1001... Mengapa sukar 'ALIF' nak mengerti perasaan Fina saat ini.. Tak windu ke 'Alif terhadap diri Fina ini yang sentiasa menanti dan menuggu dia meluangkan masa bersama Fina... Terlalu berat ke Fina ini utk 'Alif mengambil berat dan memahami perasaan Fina... ? Masalah yang sedang Fina hadapi ini pun Fina tak berkesempatan untuk berkongsi cerita kurang enak pada supervisor Fina kat 'Alif'... Emmm.. Fina rasa sedih jugak yang 'Alif' sengaja or tidak membiarkan Fina gantung tak bertali ... ahaksssss............ :P

Apapun korang layanzzz eh... luvv u always... :)

No comments: