Wednesday, May 4, 2011

Boringgggg....

~Assalamualaikum wbt~

Hari rabu sudahhhh..... Lambatnya nak tunggu 19hb Mei 2011 ni... Mood Sinleen sekarang dah sampai ke laut... Mood Vacation dah 'ON' lalalalalaa... Mood kerja dah takde dah... Hilang sudah tumpuan kepada kerja 100%.. Apa nak jadi da... Faktor utama hilang tumpu terhadap kerja disebabkan 'GAJI' tak masuk2... Uwaaaa... Apa agaknya rasa bila hari ini dah masuk 04hb semua benda tak leh nak wat apa... So mood pun menurun mendadak... Bukan sengaja nak turun tapi kalau fikiran dok pk tentang 'Gaji' jer nak wat mcm mana... Sesak!!!


Gambar Hiasan jer..!!!

Hahahahha.... Agaknya inilah rupa Sinleen kot time kerja banyak kemudian mood takde... Apa leh buat nasib larrr kompeni mana yang malang dapat perkerja macam Sinleen ini... hahahahaha.. Siot jer kan Sinleen ini sesuka hati nak kata apa jer... Apa nak jadi larr ngan Minah ni... (kutuk diri sendiri..)

2nd Story - Ini melibatkan perasaan Sinleen... S.U.X tol perasaan ini timbul... Entah mengapa perasaan ini muncul tetiba bila jer tanpa Sinleen sedar... Mengapa eh muncul... Tolong lah jangan muncul perasaan 'CURIGA' ini... uwaaaa... Tolong Sinleen... Tolong.... Tolong.... Adakah disebabkan Sinleen terlalu merindui dirinya disana... Dan mungkinkah Dirinya sibuk dan kurang tanya khabar Sinleen disini... Apa daaa Sinleen ini... Hissss... Cubalah memahami dirinya disana... Ahakssss.... Apapun Sinleen perlu kuat untuk menolak hasutan syaitan dan iblis ini... Mereka ini suka sangat wat kacau dalam jiwa-jiwang ini... Hati2... :)

End sudahhhh...!!
**************



No comments: