Tuesday, March 22, 2011

Here We Goo ~Sarawak Cup 2011~

Assalammualaikum...
Lambaian Sarawak... Hehehee....

Syukur alhamdullillah Sinleen telah selamat tiba kembali ke semenanjung Malaysia... Tiada masalah yang berlaku semuanya berjalan lancar.. 4hari 3malam disana emmm tapi takde kesempatan nak berjalan2 sana sini... Sian sungguhkan... Sebenarnya takde pemandu pelancong dan kenangan disana tak mungkin Sinleen lupakan... 1001 rahsia yang ada disana... Sinleen rasa hapiiiii sgt berada disana... kalo lah masa boleh diputarkan alangkah menariknyerrrr....


Pegi Sinleen naik flight Airasia jam 8.20pagi dari LCCT terminal airport...

Ni tiket balik Sinleen dari Kuching ke KLIA terminal airport...

Pic ni lak yg menariknye waktu Sinleen + geng marshall lelain beratur nak masuk kapal terbang terpandanglah Sinleen kat poket seluar ada mamat ini.. Yang pasti bukan geng Marshall, di poketnye ada sebatang berus gigi... hehehehe.... tu tangan dok gatal amik pic tu...

** Mintak maaf eh kalo org baca blog ini adalah dirinya harap call sy k... Sy ingin berkenalan.. Ahaksss......**

P/s : ada pesanan dr seseorg wat seseorang...

Dia kata tolong sampaikan salam kerinduan wat insan bernama **if *har** ... (ehem2 lar tue) diharap cepat pulang ke Kuala Lumpur... Harap org yang dimaksudkan tu singgah lar blog Sinleen yang tak ramai peminat or follower... Ahakssss...... :P

End story sudahhhhhh~~

No comments: