Thursday, November 25, 2010

SeLamat UlangTahun Kelahiran Mak... Part 1



Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Wat teman semua...
Hari ni Khamis, 25 november 2010 genap usia 'PUAN ZAINON BT. MALIK' yg ke-65 tahun.. Tanda kasih tak terhingga Sinleen mengucapkan 'Selamat Ulang Tahun Kelahiran.. Semoga Panjang Usia mu, Sihat Selalu dan Murah rezeki mu Mak....' Dalam ungkap ini sinleen rasa sangat sebab Baba masih berada ditanah suci Mekah... Huwaaaa... Ada lagi 9hari lagi... Kerinduan terhadap baba dh banyak... Mudah-mudahan baba sihat selalu dan Sinleen doakan baba selamat tiba di tanah bumi Malaysia... :P


Ni pic time kami anak beranak menyambut Ulang tahun perkahwinan Baba n Mak yang ke 40tahun... Lihatlah wajah mereka ceriakan... Pagi ini mak masak breakfast untuk Sinleen bawa ke pejabat... Syokkkan... hehehe tu tandanyer Mak sayang lebih kat Sinleen dari adik beradik yang lain... hehehe... Jgn jelos eh adik beradik lain... wakakaka... Saja nak ceriakan keadaan yang sedang merindui baba... :'(

Plan malam ni hehehe... Insyallah Sinleen dh pakat ngan adik Sinleen (Adda n Suami) nak bawak mak makan malam diluar... Tempatnyer ikut pada mak.. Kemana Mak teringin nak makan disitulah kami akan bawak... Rasa nak beli kek tapi Mak dah pesan tak beli kek, takde siapa nak makan... hmmm.... korang rasa patut ke tidak eh Sinleen beli..???


*** SAMBUNGAN KEMBALI***


No comments: