Saturday, September 25, 2010

Perang Cetus Melanda.... wakakaka

Salam Syawal kembali lagi....

Gilokan Tajuk Sinleen hari ini... Bukan ada apapun situasi Sinleen, semua alhamdullillah baik-baik belaka... Cuma kesibukkan Sinleen menguruskan BABA tersayang kekadang Sinleen sendiri kurang masa rehat tambahan XTVT yg diaturkan oleh Abang tersayang menjadikan padat jadual haku.. huhu... Kekadangkan Sinleen ada gak ajak dia menemani Sinleen bertemu kekawan lama Sinleen tapi ada jew hal yang tak dapat dielakkan.. Siankan Sinleen... hehehehe... Sayanglah pun pasalkan..

Sebenarnya Sinleen dah lama tak bertegang urat ngan Abang Sayang ni, kekadang ada gak cuba-cuba cetuskan peperangan tapi Dia tak layan daaaa... Boring gak asyik baik jerr memanjangkan..? hehehe... Apapun Sinleen bersyukur sesangat hubungan kami telah diretusi oleh family Sinleen... Dan kami dah bersepakat untuk saling mambantu antara kami.... Bestkan.. Takde tentangan langsung tapi ada gak mulut puaka yg dari luar keluarga Sinleen ini berkata-kata yang BF kesayangan Sinleen ini tak sesuailah, debablah, apalah, inilah... Weiiii....weiiii.... Orang diluar sana agaknya korang ini bagus sangat ker nak mengata pasangan orang lain... Hisss... pi lantak Sinleen lah ngan siapa Sinleen nak buat teman hidup.. Yang Korang ada PHD ini nape..? Sinleen bercinta pakai duit korang kerrrr..??? Grrrrrrr.............. Hah! Panazzzzz hati ni....
_
_
_

END STORY pasal PHD

2nd Cerita Lak~

Ni gambar masa beraya dirumah kak iena (sahabat & teman) abang sayang dan Sinleen sendiri.. Dalam banyak-banyak kawan dia, Kak iena yang leh Sinleen masuk... Yang lain belum lagi lah... Insyallah kalau panjang usia Sinleen leh kot berkenalan dengan kekawan Cik Abang... hehhehe

Semasa dirumah Kak iena, kami dijamukan Masakan Muar... Iaitu Mee Bandung... Perhhhh.... Kuah dia memang Sodap... Lazat tapi sayangnyer Sinleen tak makan Mee Tebal (Mee Kuning) hanya rasa kuah nyer jerrr... Kesiankan... Apaleh buat bukan rezeki Sinleen nak menghabiskan makanan tue.. Apapun On D Way alik Cik Abang sayang ni suh minta resepi kak iena ( apa lagi nak dera Sinleen lar) hukhukhuk... Apapun Sinleen sedia sambut cabaran.. Entah jadi ke edak... kuikuikui...

P/S: Kak Iena - Leen nak Resepi... huhuhu....

++++ Penutup 2nd Cerita... ++++



No comments: