Monday, September 27, 2010

Comel..... Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang pertama....

Salam ISNIN kembali....


Sukakan tengok gambar Cik abang dengan anak buahnyerrr....
Apapun terima kasih yang teramat buat Abang Chubby tersayang kerna sudi mengangkut Sinleen sekali ke Majlis hari jadi adik ipar n anak buahnyer.. Sinleen sendiri kurang pasti sama ada kehadiran Sinleen ini atas jemputan siapa.. heheh yang Sinleen tau makan.. Walaupun tak makan banyak Chubby makan tapi banyak dari adik haniff makan.. hehehe... Full House.. (perut padat dengan berbagai makanan..) Permulaan ikatan siratulrahim antara adik perempuan Chubby.. Hehehe... Cuak gak sebab dulu Chubby pernah cakap laa Adik dia lain dari yang lain... Fuhhh... Lega sangat-sangat coz 'Azzah' ok dari apa yang Chubby kata dulu... Hempeh nyer BF....

Sinleen suka berada dalam keluarga Chubby... Hati ini rasa seronok jew... Alhamdullillah semuanyer baik-baik belaka... Best-best... Lain kali leh join lagi... hahahhaa.... Ok Sinleen CIN Cau dulu sebab cerita udah kering... Insyallah kalo ada usia panjang Sinleen akan cerita lagi... Amin...
+
+
+
+

END LAGI.....


Saturday, September 25, 2010

Perang Cetus Melanda.... wakakaka

Salam Syawal kembali lagi....

Gilokan Tajuk Sinleen hari ini... Bukan ada apapun situasi Sinleen, semua alhamdullillah baik-baik belaka... Cuma kesibukkan Sinleen menguruskan BABA tersayang kekadang Sinleen sendiri kurang masa rehat tambahan XTVT yg diaturkan oleh Abang tersayang menjadikan padat jadual haku.. huhu... Kekadangkan Sinleen ada gak ajak dia menemani Sinleen bertemu kekawan lama Sinleen tapi ada jew hal yang tak dapat dielakkan.. Siankan Sinleen... hehehehe... Sayanglah pun pasalkan..

Sebenarnya Sinleen dah lama tak bertegang urat ngan Abang Sayang ni, kekadang ada gak cuba-cuba cetuskan peperangan tapi Dia tak layan daaaa... Boring gak asyik baik jerr memanjangkan..? hehehe... Apapun Sinleen bersyukur sesangat hubungan kami telah diretusi oleh family Sinleen... Dan kami dah bersepakat untuk saling mambantu antara kami.... Bestkan.. Takde tentangan langsung tapi ada gak mulut puaka yg dari luar keluarga Sinleen ini berkata-kata yang BF kesayangan Sinleen ini tak sesuailah, debablah, apalah, inilah... Weiiii....weiiii.... Orang diluar sana agaknya korang ini bagus sangat ker nak mengata pasangan orang lain... Hisss... pi lantak Sinleen lah ngan siapa Sinleen nak buat teman hidup.. Yang Korang ada PHD ini nape..? Sinleen bercinta pakai duit korang kerrrr..??? Grrrrrrr.............. Hah! Panazzzzz hati ni....
_
_
_

END STORY pasal PHD

2nd Cerita Lak~

Ni gambar masa beraya dirumah kak iena (sahabat & teman) abang sayang dan Sinleen sendiri.. Dalam banyak-banyak kawan dia, Kak iena yang leh Sinleen masuk... Yang lain belum lagi lah... Insyallah kalau panjang usia Sinleen leh kot berkenalan dengan kekawan Cik Abang... hehhehe

Semasa dirumah Kak iena, kami dijamukan Masakan Muar... Iaitu Mee Bandung... Perhhhh.... Kuah dia memang Sodap... Lazat tapi sayangnyer Sinleen tak makan Mee Tebal (Mee Kuning) hanya rasa kuah nyer jerrr... Kesiankan... Apaleh buat bukan rezeki Sinleen nak menghabiskan makanan tue.. Apapun On D Way alik Cik Abang sayang ni suh minta resepi kak iena ( apa lagi nak dera Sinleen lar) hukhukhuk... Apapun Sinleen sedia sambut cabaran.. Entah jadi ke edak... kuikuikui...

P/S: Kak Iena - Leen nak Resepi... huhuhu....

++++ Penutup 2nd Cerita... ++++



Friday, September 24, 2010

Kerja Gilerrr sbb Haku Tension... !!!


Salam jumaat...

Hari ni Sinleen terpaksa makan gaji buto sebab utama PC yang sinleen gunakan sedang Giloo... hehehe.. maksudnyer lembab bagaiiii.... Aduhiiii sakit kepala bila tahap emosi kita di cabar begini.... Tension siot...... Ni yg dok layan handpon black berry manjang.... update status ajer...

Pagi ini sewaktu Sinleen memandu menuju ke opis adalah 2 org cina ni melintas jalan , ahhh tension2... Nak tahu kenapa Sinleen tension, sbb dia melintas depan kereta Sinleen tapi berjalan lenggang lenggok punggung dia... Macam model jalan kat pentas tu, lebih kurang gitu laaa gamaknyer... Mujurlah Sinleen tak mengalamun waktu memandu pagi tadi, kalo tidak selamat laaa jalan.......

-
-
-
-
-

terpaksa END kan STORY... cozz dh tension sesangat.... Cau...

Thursday, September 23, 2010

Tiada Siapa Yg Mengetahui Kecuali DIA....

Salam Hari Khamis....


Cerita dulu membuat Sinleen terkenang kembali saat mula-mula Sinleen kenal erti kehidupan.. Sewaktu itu Sinleen belum sedar bahawa kehidupan ketika itu tiada apa-apa yang penting sehinggalah peristiwa itu terus membuat Sinleen tak mampu melupakan sehingga kini... Benar kata orang bila terjadi pada diri sendiri barulah tahu dunia ni terlalu luas untuk engkau meneroka setiap sudut... hmm.... Leka sungguh Sinleen ketika itu, bila berjauhan dari keluarga sendiri bermacam-macam kegiatan luar kawalan dari pantauan Ibu Bapa kita kan... Apapun ianye telah jauh ditinggalkan oleh zaman.. Alangkah bahagianya andai Sinleen dapat kembali ke peristiwa dulu dapat bertemu semua insan yang pernah Sinleen kasihi.... hukhukhuk....

Cerita sekarang tak kurang habetnya... Dugaan dan cabaran sentiasa hadir dalam kehidupan Sinleen... Semalam terluka lagi dengan suara dia.... Apalah salah Sinleen dilayan begitu, adakah Sinleen ini bukan insan yang dia perlu menjaga hati..? Lalalala..... Sedang senyum sendirian... Gilo apa Sinleen ini, dalam sedih tetiba senyum sampai ke telinga... Nak tahu sebab apa...? Sebabnye ada insan sudi belanja makan tengahari ini tapi syaratnya kena turun KL... Hmmm... murah rezekiku ada juga yang sudi belanja Sinleen... Tengahri di booking oleh teman Sinleen ( pilihan utama SUSHI KING)... Malam ni lak Sinleen di booking oleh Abg Andak sekeluarga... Hukhuk... Bukan Sinleen kaki jalan tapi nak wat macam mana ada saja yang sudi booking Sinleen... Xtvt busy sebelum waktunye (maksud Sinleen Weekend).....

Pasal Si Dia yang tercinta... Hubungan kami alhamdullillah berlancar dengan baik sekali... Sinleen sayang Si Dia... Biasalah ada pasang surutnye laut begitulah kami.. Cerita terbaru takde semua biasa jer...

-END STORY-


Wednesday, September 22, 2010

Salam Hari Raya.....

Salam Aidilfitri wat teman sekalian....

Sudah lama Sinleen tak menghantar cerita untuk semula... Mungkin kepala otak ni asyik sibuk benda lain jew... hehehe.... Maaf gambar sendirian takde al-maklumlah Sinleen nie dikatakan juru photo laa dikalangan adik beradik Sinleen.. Nilah gambar terbaik n terbaru... Apakan daya.... Lagipun Sinleen lebih suka kalau ambil gambar orang lain dari gambar sendirian.... hukhukhuk...

hahaha... Raya yang ke-13 hari ni baru Sinleen sibuk-sibukan diri pada update blogger... Bulan Ramadhan lak Sinleen sibuk beramal ibadah... Maklum laaa bulan Ramadhan yg mulia, sebaiknyer Sinleen dok sibukkan mencari keredhaan dan keampunan dari Allah swt... Apapun Sinleen mohan ampun dan seribu kemaafan dari kekawan Sinleen dan Sanak Saudara yang mengenali diri Sinleen, lebih-lebih lagi wat buah hati tersayang Sinleen mohon ampun segala kesilapan yang Sinleen wat selama perhubungan Sinleen.... Sinleen pun telah memaafkan kalian semua biar jiwa ni tenang yang amat... lalalallaa...... BAHAGIAAAA.....


Ni pic Pakcik Sudin n Mak Cik Sudin.... (opppssssiii) Pic kecik tu gambar baba, abg ngan n abg andak... Wat sekian lama kedua-dua anak lelaki dalam family ini bersama di hari raya aidilfitri... Kalo selalunyerkan kalo angah kerja mahupun andak alik raya disebelah isterinyerrr.... susah bangat nak ada kedua-duanyerrr.... :)

Pic ni lak semua keluarga adik beradik Sinleen yang takde Family Kak Lang (Raya pertama Alang tak balikpun, walau rumahnyer taklah jauh manapun digombak tu..) n Haku (Sbb Sinleen belum mendirikan Rumah Tangga).... Sudah benar kami adik beradik nak berkumpul sekali semuanye.... Seingat Sinleen tahun sudah ada tapi sama bulan puasa berbuka reramai...