Thursday, February 4, 2010

Mengapa Perlu Kita Merasainyeee..??

Tetiba jew Sinleen terasa sesuatu ingin berkongsikan kisah yang terjadi pada Sinleen sejak menjak ini... Sinleen sebenarnya tak tahu mengapa Sinleen diduga dengan perkara begini.. Sedangkan Sinleen terlalu rindukan sesuatu yang boleh buat Sinleen tersenyum selalu... Minggu lepas Sinleen sibuk dengan Kejohanan Paintball... Sebab itu jugak lah Sinleen takde kesempatan nak update blog Sinleen... Lagipun Sinleen dah terminet B/band Maxis diatas sebab tertentu... Malas nak cerita nanti berpanjang lebar lak... hehehehe... Sekarangpun kalau nak update ini waktu pas abis kerja jew kat opis... hehehhee....

Berbalik pada topik hari ini (Yg tertera Diatas) tentang perasaan 'KECEWA @ SAKIT HATI'.. Hmmm... Sinleen nak tanya pendapat korang lar patut ke kita kena merasai perasaan itu sedangkan kita tak pernah buat seseorang yang kita sayang tu rasa sebegitu... Perasaan itulah Sinleen rasa 1-2 minngu ini.. Entahlah, kekadang bila Sinleen fikirkan balik apa yang sedang Sinleen lalui sekarang ini, ianya akan buat Sinleen akan berasa jauh hati dan akan membuat hubungan Sinleen dengan orang itu menjadi renggang... Sinleen bukan nak menuduh siapa betul dan siapa salah dan Sinleen rasa diri Sinleen bukanlah insan yang cukup sempurna dari segala hal... Sinleen pun ada kekurangan yang kadang kala Sinleen sendiri tak sedar, Sinleen cuba menjadi terbaik dalam hubungan yang sedang diuji berbagai dugaan ini.. Tapi bila sesuatu masalah yang berlaku ianya bukan punca dari Sinleen dan mengapa Sinleen yang diberikan rasa kecewa dan sakit hati dengan segala yang terjadi... Adakah Sinleen ini bukan teman yang istimewa didalam hatinya...? Adakah Sinleen tak mampu buat dia berasa gembira dan bahagia..?

Bak kata orang 'Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul..' Begitulah keadaan Sinleen sekarang ini... Mengalami ganggu perasaan yang telah terluka... Sinleen bukan nak membesarkan hal ini, Sinleen hanya ingin meluahkan rasa hati ini yang terpendam ini.. Moga dengan luahan hati ini, Sinleen rasa kurang sikit rasa dihati ini....

Buat teman... Sinleen sayang semuanya... :D

Pic terbaru SINLEEN...

No comments: