Wednesday, February 24, 2010

AMiRuL AiMan 6 BuLaN

Amirul Aiman....
Ahhhh.... My Sweet luvly niece.... Hmmm..
Comelkan... Makin hari makin membesar, cuba minggu ini amirul kena makan ubat sebab dia tak berapa sihat... Musim kot...

video

Saat Mirul bergurau n gelak ketawa...


video

Ni Video Mirul kena makan ubat... hehehhe

Keletihan yang semalam Sinleen rasa semua hilang bila tengok wajah anak buah Sinleen ini.. Memang best sangat bermain dengan dia... hehehhe.. Masa Sinleen mula-mula sampai Kakak Si Mirul dengki tak bagi Mirul menuju kat Sinleen, sampaikan ibu diorang marah...
Bestkan ada baby comel macam mirul ini... Nak tunggu anak sendiri tak taw laa bila.. huhuhu... Tunggu Chubby larrr nak tunggu siapa lagi... hikhikhik...

1 comment:

Adayah Shamsuddin said...

ciannyer dier....
xpe2...k.lin boleh jaga kan?

^_^