Wednesday, January 13, 2010

MeNGaPa... MeNGaPa...


Mengapa aku sering disakiti...
Apa salah aku sehingga hati ini perlu sakit..
Mencari dimana kesilapan yang telah aku lakukan...
Ternyata dirimu sengaja buat begitu...
Mengapa aku dijadikan tempat lepaskan kemarahanmu...
Sedangkan puncanya bukan dariku...

Ingin aku menjerit sekuat hatiku...
Ternyata tak sesiapa yang mendengarnya...
Tak siapa yang tahu kesakitan yang sedang aku alami...
Hanya mampu merintihhhhh kesakitan...
Kesakitan yang dirimu cipta untukku...

Mengapa aku perlu merasa begini...
Sedangkan belaian yang aku inginkan...
Kasih dan sayangmu yang aku dambakan...
Ternyata hanya waktu dan keadaan yang menentukan...
Segalanyeeee ....

1 comment:

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila
klik disini.

Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.