Saturday, December 5, 2009

ZaMaM DuLu KaLa...


Memori kanak-kanak.. hikhikhik

assalammualaikum.... Kali ini citer pasal zaman sinleen kanak-kanak masa usia 4-7tahun... Kekadang aku sendiri tergelak tentang gambar ini... Aku dulu tinggal di Jalan 7, Sentul.. Kawansan rumah yang aku tinggal dahulu dah takde dah sekarang ini... Dah jadi jalan dan bangunan besar.. Dulu aku memang budak yang nakal sikit larr... Dalam 2-3 hari ini aku mencari balik kekawan lama sekolah lama... Ada lah 2-3 orang aku dapt kontak balik, itupun sebab gatal search kat facebook.. Rindu pada diorang semua... Masa aku habis standard 1 di Sek. Men. Convent Sentul, Kuala Lumpur, family berpindah ke Hulu Selangor.. Selepas berpindah aku lost kontak terus ngan diorg... Biasalah masa tu aku baru usia 13tahun mana laa ada handpon ke, email ke, facebook ke... hehehhe...

Bila aku dapat balik berhubung dengan kekawan lama, betapa gembiranya hati ini... Aku bersyukur sangat-sangat pada yang terjadi 2-3 hari ini semuanya mengembirakan... Next 2 week ada birthday party sahabat aku yang baru terjalin kembali.... Tak sabar rasanya nak berjumpa dengan diorang......


No comments: