Friday, December 4, 2009

Sesuatu MaLaM Yg Apa2 EntaH

Malam yang membosan sinleen mengambik keputusan untuk berjalan-jalan diarea kepong... Tiba-tiba ada benda yang menarik perhatian aku... Aku sebenarnye boring benar asyik duduk terperap kat rumah, kebetulan masa tu abg hussin ajak teman dia makan memandangkan dia takde transpot nak kuar makan... Masa tu aku aru pas makan, disebabkan aku keboringan kat rumah tu, aku setuju je temankan dia makan... Selepas aku hantar dia balik ke rumah dia, aku melalui jalan bukit manjalara untuk pulang.. Tiba-tiba aku teringat ada 1 gudang ni menjual pelbagai barang... Lama jugak aku tak singgah tempat ini... Lalu aku mengamik keputusan untuk singgah....

Nie lah yang ada lam gundang ini...


Comel-comel bekas tabung kat cni...


Tabung lagi... cutekan???


Ni sarung kaki aku... hikhikhik... bukan laaaa


Santa terpaksa guna tangga... hukhukhuk...


Merry Christmas.. HOHOHOHO


Comel nye.... WelCoMe To My HouSe..


Snow .... rasa nak beli jee... tapi enggak bwk ungkosnyeeeee


Berseri sesuasana disni... meriah sgt2...


Nie lah gambar yang sempat aku amik masa jejalan seorang diri... Tapi syok gak bila sesekali berjalan dan menikmati persekitaran yang bermusim... hehehhe.... Maklum laa tak lama lagi Chistmas Day dah nak tiba... Sebab itu banyak benda mcm ini dijual... Banyak gaj yang telah abis jual... Pas je pusing-pusing aku terus balik... Penat gak laaa pusing-pusing dalam gudang tuh....

No comments: