Wednesday, December 2, 2009

Selamat Ulang Tahun "SAYANG"


Happy besday to you... Happy Besday to You... Happy Besday to Abang... Happy Besday to You... Aku doakan semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang berpanjangan dan gembiralah dihari lahirmu....

Tanggal 02 Disember 2009 telah lama aku nantikan sebelum ini bagi menyambut Ulang tahun kelahiran seseorang insan yang amat aku sayangi dan cintai... Tapi tiba tarikh tersebut aku tak mampu berbuat apa hanya mengucapkannya dari sudut hati yang jauh... Permintaan abang petang semalam membuatkan hati ini terasa sedih.. Walaupun berat untuk aku tunaikan ianya terpaksa aku turutkan... Permintaannya untuk bersendirian seketika.. Sempena dihari lahirmu, aku turutkan apa yang telah kau pinta dariku.. Moga dihari lahirmu ini akan memberi seribu kegembiraan dan kebahagiaan berpanjangan... Salam dari sayangmu Leenda...

2 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

aik.. hari besday dah macam hari bekabung plak... nak sendirian hmm..

ni bukan nak menghasut... hahaha seriously ok.. shin ni inesen so xde hasut hasut ni..

kalo shin ditakdirkan becinta.. shin nak bersama ngan si dia.. time hari hari penting dalam hidup dia.. hari raya.. hari jadi.. hari sakit.. hari cuti skolah.. hari cuti umum.. hari cuti deepavali.. bla bla bla..

bila dia mengelak... ada yg pelik kat situ!!!

ops~

SiNLeEn said...

hehehe... tiba2 je dia takde mood..
mgkin bulan disember ini terlalu byk sejarah yg telah t'jadi lam hidupnya... Arwah mak dia meninggalpun bulan disember... Arwah ayah dia sakitpun bulan yang sama... Mungkin disebab apa yang terjadi menjadikan dia begitu...