Thursday, December 3, 2009

KeCeriaAN KeMbaLi SeMuLa Part 1

Salam sejahtera kekawan dan teman setia... Hari ini permulaan yang agak malas sikit coz maklum laaa hujan di pagi hari... Kalo ikut mood malas dh tentu aku dalam selubung lagi.. Pagi ini sahaja dh masuk 3 kali bangun, 1st jam 6.00pg (telah di setkan alarm clock Hp LG tanpa pengetahuan leen). Kebiasaan aku bangun jam 6.45pg, terkejut beruk gak tiba-tiba bunyi alarm yang entah datang dari mana... Huh!!! Kacau betul.. (Gua terkena beb).. Handpon LG tu diberikan kepada aku untuk dihantar baiki screen yang macam kompas (bak kata Dean) kejap ada, kejap takde... Kemuadian aku sambung tido balik, memandangkan Alarm clock aku tak bunyik lagi... apa lagi BukKK! baring alik... Baru je mata ini nak pejam Hp LG tuh bunyik lagi... Mata yang kuyu tadi dah terbeliak kembali dan dengan pantas aku tekan Hp tu... Aduh!! 2nd time aku terjaga, jam dinding baru 6.30pg... ni kompom Si Dean punya kerja... Memang SAH pagi ini aku betul2 terkena ngan dia... Dengan berat badan aku bangun lalu menuju bilik mandi untuk mengambil air sembayang... Pas solat aku duk balik kat tempat aku tido dan tak lama kemudian aku baring memadangkan mataku ini rasa perit seolah-olah menyuruh aku sambung kembali yang tiada kepuasan... Lena jap.... :D

Oh iya.... Aku lupa nak kabarkan apa yang telah terjadi malam semalam... Peristiwa yang cukup bermakna dan ianya akan tetap menjadi kenangan kami berdua... hehhehe.... Petang semalam aku ada sms pada dean (BF aku tu larr- Chubby) bertanyakan sama ada dinner sempena Besday dia jadi ataupun ingin menanguhkan pada hari lain memandangkan dia ingin bersendirian... Aku tau mungkin dia inginkan ruang untuk dirinya, sebab itu aku tak begitu mendesak pada dia... Chubby tak membatalkan makan malam bersama dia, bertapa gembiranya aku saat itu dan tak sabar rasanya ingin berjumpa insan yang aku rindu (Padahal hari ahad baru je ketemu)... Tiba saat yang dinantikan aku dah siap n menanti ketibaannya... Tak sabar rasanya nak bagi hadiah dia... Aku berharap sangat dia suka apa yang aku berikan... Jangan kena reject udah larr (hadiah apa hmmm rahsia hehehehe)... Yang penting aku ikhlas tak kira barang yang aku beri itu murah ke, mahal ke, kecik ke, besar ke...

Alhamdullillah... semuanya berjalan lancar dan ada beberapa issu yang telah kami persetujui... Permintaan Chubby aku terima dengan rasa terbuka walaupun mulanya aku sedih dengan apa yang telah berlaku antara aku dan dia dalam 2-3 hari ini... Kami sepakat dengan keputusan yang telah diambil... Aku bersyukur masalah yang aku alami telahpun berakhir... Moga-moga perkara sebegini tidak lagi berlaku lagi...


2 comments:

Daud Mili said...

oit!...~bahagia nampak??...semoga berkekalan...

SiNLeEn said...

Syukur alhamdullillah.....