Sunday, December 27, 2009

Kasihku hanya untuk Dirimu Seorang...

Hari minggu (Ahad).... aktiviti hari ini pagi2 keluar breakfast dengan budak motel (Chubby) ini... Bukan senang nak sarapan pagi dengan Chubby ini sebab kami hanya berjumpa pada hujung minggu je kalau hujung minggu Sinlen kena outstation baru lah digantikan pada hari berkerja... Itupun hanya keluar makan malam jee... (Siankan :( ....)

Alhamdullillah.... Hubungan antara Sinleen dengan Chubby ini setakat hari ini belum lagi ada perselisihan dan tak keserasian antara kami... Walaupun hubungan kami masih baru lagi, syukur semuanya tak ada timbul yang boleh mengugutkan hubungan kami berdua.. Cuma mungkin sikap Sinleen yang agak manja sikit menyebabkan Chubby kadang kala layan dengan tak layan jee... Kata Chubby, budak manja tak leh manja2kan lagi, nanti tak leh nak marah sebab dah manjakan dia begitu... Sebab tu ada saja issu yang Sinleen keluarkan walaupun Sinleen tahu Chubby buat sesuatu hanyalah untuk kebaikan Sinleen jugak.. Cuma kekadang Sinleen saja wat 'Kurang Pandai' sebab suka menyakat Chubby... hehehhe.... Apapun hari ini Sinleen hapiii sangat dapat keluar bersama dengan Chubby... Terima Kasih Chubby sebab mengluangkan masa bersama.... SAYANG AWAK!!!!

No comments: