Tuesday, December 1, 2009

Damaikanlah Jiwa ku ini...


Ya allah swt....

Jika dia benar untukku.
.

Dekatkan hatinya dihatiku,

Jika dia bukan milikku...

Damaikan hatiku dengan ketentuanmu..

Amin...


Assalamualaikum.... Itulah doaku setiap kali akhir solatku... Mengapa pagi ini perasaanku seperti lain-lain dari hari sebelum ini... Aku seolah-olah rasa sunyi dan sepi.. Ada kekosongan diruang yang selama ini diisi dengan rasa kebahagiaan yang tak terungkap... Adakah ini semua mainan perasaan aku sahaja... hehehehe sebenar aku benar-benar rindu pada insan yang bernama Muhammad Azzuddin B. Abdul Kadir (My Lover Chubby).. Selepas penemuan kami pada Ahad baru-baru ini aku tak lagi mendengar usikkan dari dia... Semalam pagi aku sempat mendengar suaranya sekejap sahaja memandangan dia kesibukkan dan sebelah petang hanya 2-3minit sahaja.. Begitu juga hari ini...

"Ya Allah swt, berikanlah aku kekuatan bagi menempuhi segala dugaan mu dengan tenang dan kau lindungilah hambamu yang lemah ini... Aku berserah dengan apa yang telah kau tentukan padaku.."

Sesungguhnya hari ini aku rasakan terlalu payah untuk menempuhinya dengan tenang... Jiwa dan perasaanku bagai terbang mencari cahaya mentariku dan meninggalkan jasadku disini... Aku tak begitu kuat untuk mengharungi sendirian... Moga penghujung hariku ini akan membawa keceriaan dan kegembiraan untuk diriku ini.....

Love comes to those who
still hope even thought they've
been disappointed,
to those who
still believe even thought they've
betrayed,
to those who
still love even thought they've
been hurt before.........

1 comment:

i'm shin... i'm inesen said...

.. sepi mengajar aku.. tentang penting nya cinta.. walau pedih.. walau sedih.. terpaksa aku menghadapinya... rindu memaksaku menyayangimu.. tak daya ku menahan kasih.. setelah engkau menyedari... sambutlah cintaku..

huhuhhu jiwang jap... layan lagu