Friday, December 11, 2009

aMiRuL aiMaN (Anak abg Andak)

My Lovely Niece (AmiRuL AiMan)

Salam buat teman semua... Ni adalah gambar bersama ngan anak buah sinleen... Comelkan..?? hehhe...


Aku paling suka bermain ngan amirul n kakak dia suhaida...

Ibu dia sporting... tak macam adik aku yg bongsu tuh!!


Selalu memang kalo tak pas keja ataupun hujung minggu aku akan ke rumah abang delin (abg andak aku lar).. Sebab aku ni memang suka ngan budak-budak... Suka bermain n nyakat diorang (Mak Sedara yg paling RocK) hikhikhik.... Tulah nak tunggu anak sendiri lambat lagi... Jodoh tak sampai lagi daa... Nasib baik laa kakak ipar aku sorang boleh layan giler ngan kepala otak aku yang kurang wayar... hehehhe... Kalau aku tak kuar dating ngan ChuBBy, disini lah tempat aku menghabiskan waktu terluang bersama diorg, takpun kuar jejalan ngan diorang... Apa leh buat, kalo tak pun aku terperuk je kat umah (itu time penat larrr)...

1 comment: