Monday, November 30, 2009

Ku tahu 'DIA' sibuk...

Salam teman semua... Hari ini besday babaku yang ke-64 tahun... Seperti tahun-tahun sebelum ini kami akan sambut besday baba... Pagi ini aku mula kerja dengan mood yang tak seberapa.. Aku sendiri tak tahu kenapa n mengapa jadi macam tu... Atau mungkin kesibukan 'Orang disana' buatkan hariku muram (sebenarnya tak dapat cakap lama ngan abg tu yang jadi mcm tuh).. Kerja pertama yang perlu aku lakukan adalah mengirim semua kontak yang telah aku buat dan ubah dalam minggu lepas dan hari ini akan dihantar seluruh Kem Operator yang masih dalam jagaan tempat aku berkerja ini.. Terdapat 26 buah Kem seluruh Malaysia yang Syarikat Team Delta Rovers (M) Sdn. Bhd. pegang (Termasuk juga 2 buah kem siri 7 akan tutup kerana masalah yang tak dapat dielakkan lagi)... Setelah selesai aku sempat hubungi seseorang yang dah lama aku tak dengar khabar dan meminta bantuan dia seperti sebelum ini.. Aku bersyukur hubungan kami tetap berjalan lancar walaupun antara kami pernah melukai dan terluka..


Jam hampir menunjukkan 12.49minit tghari.. Hmmm aku cuba untuk berhubungi 'Org disana' ternyata talian disana tiada jawapan.. Aku terasa kecewa sebentar (mmg kecewa sgt sbb aku benar-benar merinduinya). Setelah panggilan aku tak berjawap, aku menghantar pesanan ringkas iaitu SMS... Pun turut takde jawapan.. Bertapa sunyinya aku rasa bila suara 'Org disana' takdapat aku dengari.. Uhuhuhu.. Sedihkan?? Apaleh buat 'Org disana' sibuk dengan dunia dia disana, sedangkan aku disini menanggung beban didada yang ingin untuk bermesra alam.. hehhehe... Bukan aku tak cuba memahami tentang kesibukkan yang sedang 'Org sana' alami tapi bukan ke terlalu berat untuk membalas pesanan ringkas pada ku?? Apa yang aku perasaan, sikap 'Org disana' ada perubahan yang aku sendiri mulai perasaan.. Iaitu 'Org disana' jarang sekali hubungi aku samada panggilan suara mahupun pesanan sms... Aku hairan dengan apa yang sedang terjadi.. Bukan aku curiga tapi Seolah-olah 'Org disana. Sedang mengalami masalah atau mungkin juga dia sedang menghukum ku... Tapi sebenarnya kenapa erk...

Ketahui lah aku sedang mengalami kerinduan yang takpernah rasa jemu disini.. Selalu mengharapkan ianya dirawat oleh orang disana.... Uhuhuhu... Petang pas habis je kerja, aku ajak adik aku pergi beli KFC dan Kek besday Baba... Kami sambut 5 orang sahaja di rumah (Baba, mama, aku, Adda dan Are-cu) yang lain entah laa.. Susah nak berkata lebih, sebab aku dah undang sekali tapi apakan daya mereka tak hadir... Hmm... Apapun aku bersyukor masih ada masa untuk menyambut kelahiran baba yang ke-64tahun... Aku doakan semoga Baba sentiasa sihat dan gembira disamping kami semua... I love you so much Baba n hapi besday baba....

No comments: