Thursday, October 22, 2009

Kini Aku Pasti....

Kini aku kembali lagi... Kembali menceritakan kisah gembiraku... Hati ini dan jiwaku kini telah dicuri oleh seseorang... Dia amat aku senangi dan amat aku sayangi.. Aku sendiri tak mengerti mengapa dalam masa terdekat ini 'DIA' menghulurkan tangan untuk aku mengharungi segala manis, pahit, suka, duka bersama-nya.. Hahaha... Dialah yang buat aku gembira dan hatiku terbuka untuk bercinta lagi... Siapa dia biar aku sorg jee yang tahu... Rasa bahagia sangat bila bersama dengan-nya...

Harapan aku bersamanye agar dialah insan terakhir dalam hidupku... Tiada lain yang mampu mengugatkan CINTA kami... Aku benar-benar menyayangi dia.. Sayang sangat.. Moga pilihan aku kali ini tepat dan ianye ak
an berkekalan hingga hujung nyawaku... 'Awak', saya sayang pada awk.. Terima kasih kerna membuka hati ini yang telah dilukai.. Terima kasih jugak 'Awk' sudi mengisi hati saya.. Saya benar-benar bahagia bersama awak.. LUV U N U ALWAYS MAKE ME HAPI.........

i love you 4 ever


No comments: