Thursday, October 22, 2009

Kini Aku Pasti....

Kini aku kembali lagi... Kembali menceritakan kisah gembiraku... Hati ini dan jiwaku kini telah dicuri oleh seseorang... Dia amat aku senangi dan amat aku sayangi.. Aku sendiri tak mengerti mengapa dalam masa terdekat ini 'DIA' menghulurkan tangan untuk aku mengharungi segala manis, pahit, suka, duka bersama-nya.. Hahaha... Dialah yang buat aku gembira dan hatiku terbuka untuk bercinta lagi... Siapa dia biar aku sorg jee yang tahu... Rasa bahagia sangat bila bersama dengan-nya...

Harapan aku bersamanye agar dialah insan terakhir dalam hidupku... Tiada lain yang mampu mengugatkan CINTA kami... Aku benar-benar menyayangi dia.. Sayang sangat.. Moga pilihan aku kali ini tepat dan ianye ak
an berkekalan hingga hujung nyawaku... 'Awak', saya sayang pada awk.. Terima kasih kerna membuka hati ini yang telah dilukai.. Terima kasih jugak 'Awk' sudi mengisi hati saya.. Saya benar-benar bahagia bersama awak.. LUV U N U ALWAYS MAKE ME HAPI.........

i love you 4 ever


Terlanjur Cinta - Rossa feat Pasha

Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis tetes embum basahi mata hatiku
Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku


Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Kau pertanyakan cintaku

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta
Karna sekali cinta aku tetap cinta


Rossa_feat._Pasha__Ungu__-_Terlanjur_Cinta.mp3

Tuesday, October 13, 2009

Enrique Iglesias feat Ciara - Takin Back My Love

Red One, Ciara, Enrique

Enrique:
go ahead
just leave
can’t hold you, you’re free
You take all these thingsif they mean so much to you
I gave you your dreams’cause you meant the world
so did i deserve to be left and hurt
You think I don’t know you’re out of control
And then I’m finding all of this from my boys
Girl you said I’m cold, you say it ain’t so,
you already know I’m not attached to materials
Chorus:
i give it all up, but i’m taking back my love,
i’m taking back my love,
i’m taking back my love,
i’ve given you too much,
but i’m taking back my love,
i’m taking back my love, my love,my love,my love,my love

Ciara:
What did I do to give us the cue
I’m just confused as I stand here and look at you
From head to feet, all it’s from me
Go head, keep your keys, that’s not what I need from you
You think that you know (Enrique:I do), you’ve made yourself cold (Enrique:oh yeah),
How could you believe them over me, I’m your girl
You’re out of control (Enrique:so what?), how could you let go (Enrique:oh yeah)
Don’t you know I’m not attached to materials

Chorus:
i give it all up, but i’m taking back my love,
i’m taking back my love,
i’m taking back my love,
i’ve given you too much,
but i’m taking back my love,
i’m taking back my love, my love,my love,my love,my love

Enrique:
So all this love I give you, take it away
Ciara:
You think material’s the reason I came
Enrique:
If I had nothing what you want me to say
Ciara:
you take your money take it all away

Chorus


enrique iglesias ft[1]. ciara - taking back my love.mp3

Friday, October 9, 2009

Kenapa terlalu payah..???

Salam... buat semua setia mengikuti citer aku yang tak seberapa ini... Takde yang menarik tentang kehidupan aku kali ini, yang terbaru kisah persahabatan yang baru aku kenali semalam.. Aku sendiri tak mengenali siapa dia, yang menariknya dia begitu berani menegur aku semalam di hadapan BANK berhampiran rumah sewa aku.. Dan dengan murah hati lak aku ini bagi number pon aku pada lelaki yang dikenali sebagai panggilan EDY.. Nama sebenar dia pun aku tak ambil tahu.. Semuanya berlaku secara tiba-tiba coz aku waktu baru bank dan aku sendiri tak pasti mana datangnya LELAKI ini..
Aku sampai je opis tak lama kemudian dia menghantar pesanan ringkas tanda perkenalan antara kami.. Pada mulanya aku melayan kembali dengan baik, bila 2-3 msg dia hantar dan kemudian dia tiba-tiba col aku. Aku ngan dia borak tentang masing2 (yang sebenarnya dia yang citer tentang dirinya, aku lak banyak diam). Aku sebenarnya jadi takut dan takde hatipun untuk rapat kembali ngan lelaki. Aku rasa macam tawar jee, takde kesungguhan dihati ini.. Aku sendiripun tak pasti kenapa jadi dingin sangat dengan lelaki.. Aku seolah-olah tak boleh nak percayakan lelaki yang belum aku kenali sepenuhnya.. Begitu gak perhubungan aku dengan abg hussin pun semakin hari semakin jauh.. Adakah aku ini terlalu berhati-hati sehingga dengan semua orang aku jadi takde rasa kembali ingin disayangi dan menyayangi... Terlalu payah sangat kenapa..?? Adakah disebabkan apa yang telah aku alami sebelum ini menjadikan aku seorang yang terlalu hati-hati untuk rapat ngan sesiapa sahaja.
Jam 5 lebih EDY col lagi, mungkin masa dia col tadi dia rasa pendek.. EDY bertanya tentang aku.. Pada mulanya aku jawap sahaja pertanyaan dia, tapi bila aku berfikir kembali bahawa aku baru je mengenali dia menjadikan aku tiba-tiba tegas dan menyatakan bahawa perkenalan kami baru je beberapa jam dan dia terlalu banyak nak tahu tentang aku.. Aku menjadi marah dan berkata terlalu awal untuk aku bercerita tentang aku mahupun keluarga aku.. Setelah aku berkata begitu, EDY jadi diam dan meminta diri untuk meletak panggilan.. Akupun turut meletakkan telepon.. Selang beberapa minit aku tersedar bahawa aku telah meninggikan suara pada orang yang baru kenali.. Dan aku menghantar pesanan ringkas menyatakan aku minta maaf dengan kata-kata yang aku gunakan sehingga menbuat dia terdiam.. Aku sebenarnya hanya ingin berhati-hati sehingga aku bersikap tegas pada dia.. Aku berasa bersalah sangat..
Buat sahabat yang baru aku kenali 'EDY', aku minta maaf atas kata-kata aku padanya semalam dan memohon dia bebanyak sabar ngan sikap aku yang terlalu berhati-hati dalam segala hal.. Moga persahabatan kita akan berkekalan dan boleh menjadi sahabat hingga akhir hayat..
--------------- @_@---------------
Leenda_nsl